Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. május 24., vasárnap

Csak úgy...

Na, sziasztok, Nonó vagyok. Igazából nem tudom miért, de leírom a mai napomat, mert nagyon jó volt.
Reggel Marci bejött a telefonnal a kezében a szobámba, hogy anya hív. Azt mondta, menjek ki a Ligetbe hozzá, meg a Buksiékhoz. Mondtam, persze. Ennek ellenére visszaaludtam, és két óra múlva anya megint felhívott, hogy mindegy, ha eddig nem jöttem, akkor már ne is menjek. Ígyhát itthon megvártam amíg hazaér, közben leckét írtam (2 db. francia fogalmazás grr...). Felhívtam Maját, az egyik barátnőmet, megbeszéltem vele, hogy jún. 6-án megyünk koncertre (mindenkinek ajánlom; Quimby koncert, Szabadság tér, 20:30-kor). Mikor anya hazaért, felhívtam egy másik barátnőmet, Karolinát, hogy jöjjön át hozzánk. Mikor megjött, hármasban elmentünk a Ligetbe a Nők Lapja Családi Hétvégére. Volt Halász Judit koncert! :))) Meg valami hatalmas szülinapi torta, Activia joghurt, és sok ivóvíz, amit a Fővárosi Vízművek lelkesen reklámozott.
Ezután sétáltunk egy kicsit, és elértünk az állatkert előtti tóhoz. Ott iszonyú édes -még pelyhes- kiskacsákat láttunk, és rengeteg pici halat. Ezután a tó túloldalán lévő ugrálóhoz mentünk, ott Karival 5 percet ugrálhattunk (ő szoknyában volt szegény :D), szaltóztunk, magas- és távolugrottunk, egyszóval jól elvoltunk. Közben sajnos elharaptam a nyelvem, pedig kint ki is volt írva, hogy szaltó előtt nyelvet behúzni, tehát egyszerűen lúzer vagyok. XD
Utána hazafelémenet a trolin Karival a nyarunkat terveztük, programokat szerveztünk (Budavári Labirintus, Aquaworld Vízibirodalom, Pilisborosjenőn hegymászás, teázás, Viva Comet, stb.), meg hogy ezekre hogyan tudnánk pénzt szerezni. :P
Most pedig itthon vagyok, még mindig a franciát írom, és zenét hallgatok. Jól éreztem magam. Remélem a jövő hétvége is ilyen jó lesz majd, hiszen akkor Pilisborosjenőre megyek.
Puszi mindenkinek!

8 megjegyzés:

anny írta...

Szóval ezen "dógoztál" Nonócskám!
Édes a beszámolód!

Slayer Gothpaladin írta...

Ehhez kapcsolódik az is, hogy komoly fáziskéséssel ugyan, de NonóManó megválaszolta a Január 2-ai bejegyzéshez írt kommenteket is tegnap este, ami még mindig itt található: http://gothpaladinus.blogspot.com/2009/01/hell-nonman-vagyok-rtam-ide-mr-pr-komit.html

Szebi írta...

Legyen még sok ilyen szép napod a nyáron! (nyelvharapást leszámítva)

anny írta...

Harapott nyelvvel is tovább tudott nyelvelni a kisasszony!:-)))

anny írta...

Nekem a Váczi Eszter koncert tetszett nagyon, finom kis jazz, Eszter valaha a geszti féle Jazz+az-ben kezdett. Nagyon szép, kiművelt, füstös, mély hangja van!
Nonóék nem is figyeltek rá, sajna, persze ehhez már el kell hagyni a 3 X-et, hogy értékelni tudjuk...

Slayer Gothpaladin írta...

Kiművelt, füstös hang. XD Nem csoda, hogy nem rajong értük senki. XD

anny írta...

Füstös hang: puha, néha kicsit rekedtes, mély, szexi...:-)

Slayer Gothpaladin írta...

Ilyet kösz, de nem kérünk :D