Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. május 23., szombat

Logóátméretezés

Már annyira irritált ez a rosszul átmértezett BVE logó, hogy szóltam MArcinak, hogy megcsinálom. Marci erre csak annyit moüdnott hogy csináljam, de kötelező, hogy írjak hozzá e bejegyzést.
Szóval a 800X654-es képet átméreteztem kicsit kissebbrel 543X355-re.

Marci szavad nem lehet :D

5 megjegyzés:

Slayer Gothpaladin írta...

Nincs is szavam, meg se tudok szólalni :D

valko2 írta...

akkor irány a plasztikai sebészet, operálják vissza Marci nyelvét!!

Slayer Gothpaladin írta...

Szerintem a Marci-nyelv kihalófélben van, én vagyok az utolsó leszármazottja, már kevesen tudnák a többi valaha ezen nyelven beszélőket visszaállítani erre a nyelvre!

valko2 írta...

I. U. 2500:"Hihetetlen felfedezést tettek amerikai tudósok! Egy régi pergamenen megtalálták a híres-neves, rég elfeledett Marci-nyelv maradványait. A pergamenen,több olyan szó is szerepel, ami jelenleg még ismeretlen, mint például az hogy:BVE,Vasúti sorompó,ojjektumkészítés, kéremvigyázzanaka zajtókzáródnak,vasútasádám,layer gothpalacsin"

anny írta...

Hi-hi!:-D