Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. május 21., csütörtök

HBB Május

Igaz, csak bő egy hét múlva kerül sor a Hobo Blues Band legendás felállásának koncertjére, de már most érdemes felhívni rá a figyelmet. Várpalotán, a Cseri-parkerdőben huszonnégy év után zenél újra együtt Tátrai Tibor, Földes Hobo László, Póka Egon, Solti János, valamint Deák Bill Gyula! A négynapos Pannónia Fesztivál (részletek a http://www.pannoniafesztival.hu/2009/ címen) legnagyobb eseményének ígérkezik a HBB fellépése.

Aktuális koncertek:

2009. május 25. 21:00 Budapest, Old Man's Pub: Latin Duó
2009. május 30. 19:20 Várpalota, Pannónia Fesztivál: Hobo Blues Band

Bővebben: www.basszer.blogspot.com

12 megjegyzés:

Slayer Gothpaladin írta...

Látom, Zuzmo, mindent megteszel azért, hogy elcsábítsd a régi olvasóimat, elkezded az eredeti bejegyzést kivonatolva bemásolni ide, hogy reklámozd :D Sok sikert :D

zuzmo írta...

Figyelj most van egy jó cikk, akkor berakom ide is, miértne?
:)

Anny írta...

Semmi baj fiúk!:-)
Hobót utoljára a Gödörben láttam Tátraival, ez most egy kissé messzebb van...
Ha már zenénél tartunk, a ligeti sörsátorban kéthetente szerdánként Török Ádám és a Mini!

zuzmo írta...

Hoppá, köszi az infót...

ilike írta...

A Hobonak a kislánya hozzánk jár általánosba Pilisvörösvárra! :)

A Hobo már adott egy jótékonysági koncertet is a suli javára, rendes ember.

Anny, régen jártam Tátraira is, látom hasonló az ízlésünk!!! :D

Persze akkor még fiatal voltam és minden nap mulattam valahol (rémes mi???) , persze akkor még tünetmentes voltam.. vagy mi... :D

Marci, nyugi, nekem már csak a te blogodra van időm. :D

palildi írta...

Hát igen, csatlakozom az előttem szólókhoz Hobóékat én is nagyon szerettem. És hogy rendes ember az látszik. És igen, Marci lassan már a te blogodra sincs elég időm :-))

Slayer Gothpaladin írta...

@Mindenki: :-)))

anny írta...

Ilike, mi az h voltál! fiatal. 40-en innen hogyne lennél fiatal!!!

Na legalább tudom, mivel lehet majd egyszer mégis becsábítani téged a városba, egy jó kis Tátrai-Hobó koncerttel!:-)))

ilike írta...

:D


Na azért nyáron már 33 leszek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

ilike írta...

Hétvégén nem tudok feljönni, mert csak itt a melóhelyen tudok kommentelni. Szép hétvégét mindenkinek! :)

anny írta...

Ilike, egyidős vagy majdnem Vera lányommal!
Naggyon öregek vagytok!:-)
Túl vagyunk a hétvégén, jó lenne kipihenni...

Slayer Gothpaladin írta...

@Anny: Gergőt miért hagytad ki? :)