Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. május 17., vasárnap

Zuzmo re + FrontPage Express bemutató

Zuzmo társunk és a többi németes az ofőnkkel együtt a mai napon jönnek haza Ausztriából - ideje, már hiányoztak :) - így valószínűleg holnaptól ismét megjelenik az újabb bejegyzések írói listáján, hiszen ha megnézzük, Május 9-én, amikor csatlakozott, már akkor 2 bejegyzéssel mutatkozott be az itt levő olvasóközönségnek, így gondolom, fog szerintem ausztriai útjukról írni (jó) néhány sort. Én már várom, mit fog ezzel kapcsolatban mesélni nekünk itt, online, a blogon! :)

Amit viszont újonnan szeretnék bemutatni, az egy nem éppen új szoftver(család része). A program címe Microsoft FrontPage, ami egy HTML-alapú weboldaltervező-szerkesztő program. ECDL-en ismerhettem meg én is ezt a programot a "webkezdő" témakörön belül, tegnapelőtt infóórán kerestem rá ennek egy ingyenesen letölthető akár csökkentett változatára, és rá is akadtam a '97-es FrontPage Express-re. Ezzel a programmal teljesen nulláról kezdhetünk el készíteni egy HTML-alapú weboldalat, aminek segítségével bárki létrehozhatja a saját elképzeléseinek megfelelő weboldalát, amit aztán bármelyik domain-re felrakhat, és azt más is meg tudja majd így tekinteni. Én is belefogtam így egy saját BVE-vel foglalkozó weboldal gyártásába, aztán majd gondolom lesz hozzá domain is, én speciel az ATW.hu-ra gondoltam, hogy így lehetne "http://gothpaladinusbve.atw.hu" a domainnév, de ez még a jövő zenéje. Maradjunk a jelennél, és egyben a tizenkétéves múltnál, tehát Microsoft FrontPage Express '97 letöltési link: ITT. [Megjegyzés: A letöltési oldalon a lefelé mutató kis kék nyilacskára kell kattintani, erre lejön a pár megás zip tömörítésű fájl, amit WinZip-pel, WinRAR-ral, vagy akár a Windows XP és Vista beépített Tömörített Mappák segédprogramjának segítségével ki kell csomagolni lehetőleg a C:\Program Files mappába (én D:\Program Files-ba raktam, az, hogy C:\, D:\, vagy bármely másik meghajtót választod, te dolgod), és ezt követően a Program Files\Microsoft FrontPage Express\BIN\FPEXPRESS.EXE fájlra kattints jobb gombbal, majd Küldés - Asztal (Parancsikon létrehozása) menüpont. A parancsikont aztán lehetőleg nevezd át "Microsoft FrontPage Express"-re vagy valami ehhez hasonlóra, de mindképp a programra utaló nevet adj neki, ha nem akarsz később bizonytalan lenni abban, hogy mire is utal a parancsikon! Aztán simán csak dupla klikk a parancsikon az indításhoz. Jó webkezdést mindenkinek! ;-)]

5 megjegyzés:

Anny írta...

Sajna a szakmai részre nem tudok reagálni Marci, nekem ez túl magas!:-(

Anny írta...

Zuzmó koma megjött? Beszéltetek már egymással?

palildi írta...

Én sem igen értem.....

Slayer Gothpaladin írta...

@Anny: Szerintem töltsd le a programot, és próbáld ki! Nem igényel nagyon több szaktudást, mint egy Microsoft Word! Igen, már beszéltünk, legutóbb én segítettem neki felrakni a dominocounters.net-ről egy számlálót a Basszerre, és ígérte, ide is fog írni!
@PálIldi: Melyik részét? Azt, hogy Dani megjött? Vagy azt érted, de nem tudsz mit hozzászólni?

Anny írta...

He-he! Én bezzeg értem h Ildi mit nem ért...:-D