Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. május 22., péntek

Faluösszegzés

Eljött az idő az új bejegyzésre:

A történet igen egyszerűen kezdődött, egy....... puskamikrofonnal

Akarom mondai kettővel. Szóval van itt a faluban egy faluház nevezetű hely, ahol van egy színpad és minden színpados rendezvényt itt szoktak lerendezni. Az egyetlen hátránya az egészen az hogy nincs egy rohadt mikroport, és az egyetlen vezetéknélküli mikrofont tegnap törte el az egyik gyerek.

Szóval én tegnapelőtt (szerdán) gondoltam, leveszem az egyik puskamikrofont, mert hogy nem szól, megcsinálom. Szépen át vittem az iskolába, kipróbáltam hogy valami csodálatos ok miatt szól -e? de nem, így szétszedtem.

Nem sok idő kellett hogy rájöjjek, miért "szarteszkósfosnemszólszar" a mikrofon:
NINCS BENNE ELEM. Miután ezt a hiányt megoldotta a mikrofon prímán működött, így megörültem hogy valamiféle hangosítás mégis lesz. Szépen eltelt a Szerda

Csütörtökön tudtam meg az alábbi dolgokat:
1.: A mikrofont azért nem használják mert nem -nemtudták hogy kell bele elem, hanem azért mert az elemet 30 perc alatt leszívja, és annyira súg, hogy a súgás elnyomja a hangot amit vesz.
2.: A hangosító berendezést amit vettek, a lehető legolcsóbbat vették
3.: És hogy rohadtul nem tesz jót a berendezésnek, ha ide-oda ráncigálják.
Tehát akkor ugye A puskamikrofonból is a legolcsóbbat vették.

Az 3.-at az bizonyítja az is hogy egy erősítő leégett kb 2 éve a ráncigálás miatt, aztán tegnap kiderült hogy a másik sem jó, így erősítő nélkül maradt a falu. Hál' istennek persze magában a hangfalban is volt beépített erősítő tehát kellően hangos volt, de akkor is. Az erősítő, a keverő, a Cd-lejátszó és a kazetta deck mind-mind kint porosodott a színpad sarkában, így az össze hüye iskolás sikeresen hozzányúlt, aminek meg is lett az eredménye:nem működö erősítő, eltört vezeték-nélküli mikrofon.

Az iskola igazgatója azt tervezi, hogy az egész berendezést beépítteti egy szekrénybe, ami pont ezért van ott, csak a polgármester nagy ívben leszarja az egészet, így a polgármester háta mögött lesz az egész megoldva.

UI.:Az eleje elég Douglas Adams-esre sikeredett :)

5 megjegyzés:

Slayer Gothpaladin írta...

Nos, Máté, egyfelől gratulálok a polgármestereteknek az "értelmes" döntéseiért, a mikrofonok Teszkóssága is elismerésre méltó, de hát persze ha te nem írod meg mindezt, most nem lenne min fanyalogni (tényleg, lennél Te Fanyalgó, mert az "átlagbejegyzéseid" témái alapján jó eséllyel foglalhatnád le ezt a fejedelmi posztot! :) Azt viszont egy szóval nem mondtam, hogy feltűnt volna, hogy mostanában nem sokat írtál Bloggeren - végülis megvoltunk nélküled erre az időre, most itt volt addig "helyettesként" Gellért "Zuzmo" Dani, aki a blues-ával igencsak "megzenésítette" a blogot ezen kategóriájú bejegyzéseivel - de persze mindezek ellenére öröm, hogy van ismét mivel népszerűsíteni a gondolataidat, megéri!

valko2 írta...

Írtam én, csak nem ide (Am. Par., Baromfi-gyelő)

Slayer Gothpaladin írta...

Nahát, Valko2 nem bejelentkezve válaszol, erre se volt nagyon régóta példa...

valko2 írta...

de sok a bajod Marci. Azért nem bejelentkezve válaszotlam, mert ép a AP-ra írtam, és nem akartam átlépni

Slayer Gothpaladin írta...

Hogyan tudtál te az AP-ra írni, ha nem voltál bejelentkezve???