Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. május 24., vasárnap

Nem mindennapi sínezés

A mai délutánt Dél-Budapesten töltöttem. Az eredeti felállás szerint a Vasutasadammal kötött megegyezés értelmében délután fél 2 után pár perccel értem a Délibe, aztán rohantam a martonvásári Flirthöz, mivel az 13:38-kor indult. Befutottam, és indulástól kezdődően elkezdtem az egész utat Kelenföldig levideózni, jó 7 perc alatt lekoplaltam, izé, lefoglaltam a memóriából jó 24.5 megát, aztán kiszállás a 2. vágányon, és utastájékoztatás felvétele fél órán át, gyakorlatilag hét-nyolc percnyi anyagot rögzítettem kb 5 megáért. Folyt köv, addig is meséljenek a képek.

Folytatás 19:30-tól: szóval ott tartottam, hogy ott voltam Kelenföldön. Ezt követően amilyen okos voltam visszamentem a Délibe, amely út rögzítése újabb 25.4 MB, utána azonban rájöttem, hogy ott semmi keresnivalóm, hangost meg nem tudtam ott és akkor normálisan fölvenni, úgyhogy becéloztam az Érd felső - Pusztaszabolcsra induló vonatot, és arra szálltam fel, aztán azzal kimentem Budatétény - Camponáig. Ott beugrottam az Electro World-be, ahol aztán megnéztem a Forma 1 utolsó 18 körét, kihasználva az ottani HDTV-minőséget :P, Jenson Button meg is nyerte a versenyt, majd a második Rubens Barichello és a harmadik Kimi Raikönnen lett. Aztán otthagytam az üzletet, kicsit bekukkantottam a szemközti Nokia üzletbe összegyűjteni (jó) pár reklámcédulát :D, ezután elkezdtem elindulni vissza a vasútmegállóba. Persze, hogy 2 méterrel előttem záródott be az összes ajtót a visszafelé menő vonat - amellett, hogy mínusz négy perc volt a késése, mert 16:11-kor indult el, pedig eredetileg csak 16:15-re kellett volna odaérnie! Oké, MÁV-Start igénybevétele a visszafelé útra lefújva. Mit tehettem? Az általam legjobbnak ítélt választásnak a Campona Buszpályaudvar választását ítéltem. Na, de előtte lementem a parkolónál lévő lépcsőn a földszintre, aztán utána onnét be a Camponába, keresztül rajta, majd a közepén kimentem - tudtam, hogy ezt is elrontottam, mert a délebbi szélén van a buszpályaudvar, nem a közepén - aztán elgyalogoltam a pályaudvarra. Odaérve egyetlen Volvót láttam megállóban állni, összes többi ott lévő busz ki volt állva a forgalomból. Na, mondom, megnézem, ez milyen busz. Közelebb megyek, látom, 138-as, és hogy Csepel - Szent Imre térre megy. Na - mondom magamban - ha más nincs, legfeljebb bemegyek Csepelre, aztán HÉV-vel megyek be a Belvárosba, de nem voltam beene biztos, hogy Csepel HÉV-végállomásnál megáll-e. Meg akartam tekinteni a menetrendet, ám a vezető ekkor hirtelen csöngetni kezdett, na akkor futás be a buszba. El is indultunk minden probléma vagy fennakadás esetleg gubanc nélkül. Akkor így útközben előkaptam a 2006-as Budapest-térképet, hogy megnézzem, arra megy-e. Hál istennek, pont oda ment, úgyhogy nyugodtan ültem utána végig rajta, megnézve első ízben a Hárosi Duna-hidat, hogy hogy néz ki. Hát nem egy nagy durranás az a híd, ebben tehát csalódtam, de mind1, fő az, hogy sikeresen odaértem Csepelre egy jó 15-20 perc után. Az 1-2. vágány peronjánál állt is egy MX/A, de felszállás előtt csináltam pár fotót - amiből egy kisebb ízelítőt láthattok is itt a bejegyzésben - aztán felszálltam a vonatra 17:00 tájt, kicsit meglepett, hogy csak 17:10-kor indult, mert a 17:00-ást nem véltem látni, pedig még nem volt 5 óra, amikor odaértem, vagy pont annyi lehetett. Ettől eltekintve beértem minden "akcident" nélkül a Boráros térre, közben felvettem a bemondásokat. A Boráros térre érve először a 115-ös buszt akartam becélozni, így oda indultam el, ám egyszer csak valamibe belezavarodtam, és elkezdtem a 4-6-os villamos megállójába menni, de egyből észbekaptam, hogy "hoppá, hová megyek én?", úgyhogy vissza, és akkor már tényleg mentem a 115-ös busz megállójába. De még a Közraktár utca átkelőhelyéhez se értem oda, amikor láttam, hogy éppen indul egy busz. Na, ötlet kilőve, mi legyen most? 2-es vagy 4-6-os villamos? Utóbbi javára döntöttem figyelembevéve az egyes vonalak járatsűrűségét és egyszerűségét figyelembevéve (ugyebár a 2-es villamos csak a Czuczor utcáig közlekedik, nem a Jászai Mari térig a Fővám térnél lévő metróépítés miatt), nem is bántam meg, egy-két perc után meg is érkezett az egyik 4-es számozású Combino, aztán azzal mentem Ferenc körút M-ig, aztán irány a 3-mas metró, 3:30 után meg is jött az egyik 81-717-es, azzal tehát bevágódtam Arany János utca M-ig, aztán kiszállás, és gyalog idehaza, meg is érkeztem 3/4 6-ra, ami amellett igencsak becsületes eredmény, hogy Annynak még Kelenföldön azt mondtam, amikor hívott, hogy 6 körül érek haza. Aztán Nonó és Lindberg Kari (Nonó osztálytársa) is beállítottak 6-ra, ki is túrtak a géptől, így ezért van az, hogy nem egyből tudtam befejezni a bejegyzést akkor, de mindegy, mivel azóta a folytatás elkezdéséig nem jött komment, ez így nem lényeges, vehetitek úgy, hogy az eredeti bejegyzésíráshoz képest csak másfél órával később kezdtem, és kettővel később fejzetem be, mert most a befejezéskor már 20:08 van.

Jó képnézegetést, olvasgatást, és persze aki kéri a fotók egy nagyobb részét (összesen 84 kép készült, ebből kb 75-öt meg is tartottam), annak átküldöm, ha ír, hogy milyen e-mail címre küldjem át!

7 megjegyzés:

Anny írta...

Hinnye Marci, ez nem semmi, ennyi rögtönzéses átszállás! A hárosi hidat én is megnézném, híd az híd, szeretem őket, akkor is, ha "nem nagy durranás"....
Legközelebb, ha van kedved ismétélni, mutasd meg nekem is!

Slayer Gothpaladin írta...

Akkor rendelj taxit, vagy vegyél egy motort, mert te arra gyalog fel jutsz, kivéve, ha öngyilkos akarsz lenni, akár egy emós!

Slayer Gothpaladin írta...

Mert arra te gyalog fel NEM jutsz*

anny írta...

Jó ég, nincs is rajta gyalogos járda? Akkor télleg nincs ott keresnivalóm...:-(

Slayer Gothpaladin írta...

Hát ott nincs, ez a Megyeri Híd "kiváltsága".

anny írta...

Sebaj, akkor mehetünk a Megyeri hídhoz! Ott is régen voltam, mármint gyalogszerrel, mert ugye a múltkor Gergővel kétszer is átfurikáztunk rajta! Nem akartam hinni a szememnek, hogy miután átmentünk rajta, visszapörögtünk és újra ráhajtottunk a hídra! Sztem szép híd a Megyeri, van ki e nevet nem ismeri?:-)

Slayer Gothpaladin írta...

(L)Szeretünk Megyeri híd!(L) XD