Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Comments on OFF Topic

2009. május 24., vasárnap

Nem mindennapi sínezés

A mai délutánt Dél-Budapesten töltöttem. Az eredeti felállás szerint a Vasutasadammal kötött megegyezés értelmében délután fél 2 után pár perccel értem a Délibe, aztán rohantam a martonvásári Flirthöz, mivel az 13:38-kor indult. Befutottam, és indulástól kezdődően elkezdtem az egész utat Kelenföldig levideózni, jó 7 perc alatt lekoplaltam, izé, lefoglaltam a memóriából jó 24.5 megát, aztán kiszállás a 2. vágányon, és utastájékoztatás felvétele fél órán át, gyakorlatilag hét-nyolc percnyi anyagot rögzítettem kb 5 megáért. Folyt köv, addig is meséljenek a képek.

Folytatás 19:30-tól: szóval ott tartottam, hogy ott voltam Kelenföldön. Ezt követően amilyen okos voltam visszamentem a Délibe, amely út rögzítése újabb 25.4 MB, utána azonban rájöttem, hogy ott semmi keresnivalóm, hangost meg nem tudtam ott és akkor normálisan fölvenni, úgyhogy becéloztam az Érd felső - Pusztaszabolcsra induló vonatot, és arra szálltam fel, aztán azzal kimentem Budatétény - Camponáig. Ott beugrottam az Electro World-be, ahol aztán megnéztem a Forma 1 utolsó 18 körét, kihasználva az ottani HDTV-minőséget :P, Jenson Button meg is nyerte a versenyt, majd a második Rubens Barichello és a harmadik Kimi Raikönnen lett. Aztán otthagytam az üzletet, kicsit bekukkantottam a szemközti Nokia üzletbe összegyűjteni (jó) pár reklámcédulát :D, ezután elkezdtem elindulni vissza a vasútmegállóba. Persze, hogy 2 méterrel előttem záródott be az összes ajtót a visszafelé menő vonat - amellett, hogy mínusz négy perc volt a késése, mert 16:11-kor indult el, pedig eredetileg csak 16:15-re kellett volna odaérnie! Oké, MÁV-Start igénybevétele a visszafelé útra lefújva. Mit tehettem? Az általam legjobbnak ítélt választásnak a Campona Buszpályaudvar választását ítéltem. Na, de előtte lementem a parkolónál lévő lépcsőn a földszintre, aztán utána onnét be a Camponába, keresztül rajta, majd a közepén kimentem - tudtam, hogy ezt is elrontottam, mert a délebbi szélén van a buszpályaudvar, nem a közepén - aztán elgyalogoltam a pályaudvarra. Odaérve egyetlen Volvót láttam megállóban állni, összes többi ott lévő busz ki volt állva a forgalomból. Na, mondom, megnézem, ez milyen busz. Közelebb megyek, látom, 138-as, és hogy Csepel - Szent Imre térre megy. Na - mondom magamban - ha más nincs, legfeljebb bemegyek Csepelre, aztán HÉV-vel megyek be a Belvárosba, de nem voltam beene biztos, hogy Csepel HÉV-végállomásnál megáll-e. Meg akartam tekinteni a menetrendet, ám a vezető ekkor hirtelen csöngetni kezdett, na akkor futás be a buszba. El is indultunk minden probléma vagy fennakadás esetleg gubanc nélkül. Akkor így útközben előkaptam a 2006-as Budapest-térképet, hogy megnézzem, arra megy-e. Hál istennek, pont oda ment, úgyhogy nyugodtan ültem utána végig rajta, megnézve első ízben a Hárosi Duna-hidat, hogy hogy néz ki. Hát nem egy nagy durranás az a híd, ebben tehát csalódtam, de mind1, fő az, hogy sikeresen odaértem Csepelre egy jó 15-20 perc után. Az 1-2. vágány peronjánál állt is egy MX/A, de felszállás előtt csináltam pár fotót - amiből egy kisebb ízelítőt láthattok is itt a bejegyzésben - aztán felszálltam a vonatra 17:00 tájt, kicsit meglepett, hogy csak 17:10-kor indult, mert a 17:00-ást nem véltem látni, pedig még nem volt 5 óra, amikor odaértem, vagy pont annyi lehetett. Ettől eltekintve beértem minden "akcident" nélkül a Boráros térre, közben felvettem a bemondásokat. A Boráros térre érve először a 115-ös buszt akartam becélozni, így oda indultam el, ám egyszer csak valamibe belezavarodtam, és elkezdtem a 4-6-os villamos megállójába menni, de egyből észbekaptam, hogy "hoppá, hová megyek én?", úgyhogy vissza, és akkor már tényleg mentem a 115-ös busz megállójába. De még a Közraktár utca átkelőhelyéhez se értem oda, amikor láttam, hogy éppen indul egy busz. Na, ötlet kilőve, mi legyen most? 2-es vagy 4-6-os villamos? Utóbbi javára döntöttem figyelembevéve az egyes vonalak járatsűrűségét és egyszerűségét figyelembevéve (ugyebár a 2-es villamos csak a Czuczor utcáig közlekedik, nem a Jászai Mari térig a Fővám térnél lévő metróépítés miatt), nem is bántam meg, egy-két perc után meg is érkezett az egyik 4-es számozású Combino, aztán azzal mentem Ferenc körút M-ig, aztán irány a 3-mas metró, 3:30 után meg is jött az egyik 81-717-es, azzal tehát bevágódtam Arany János utca M-ig, aztán kiszállás, és gyalog idehaza, meg is érkeztem 3/4 6-ra, ami amellett igencsak becsületes eredmény, hogy Annynak még Kelenföldön azt mondtam, amikor hívott, hogy 6 körül érek haza. Aztán Nonó és Lindberg Kari (Nonó osztálytársa) is beállítottak 6-ra, ki is túrtak a géptől, így ezért van az, hogy nem egyből tudtam befejezni a bejegyzést akkor, de mindegy, mivel azóta a folytatás elkezdéséig nem jött komment, ez így nem lényeges, vehetitek úgy, hogy az eredeti bejegyzésíráshoz képest csak másfél órával később kezdtem, és kettővel később fejzetem be, mert most a befejezéskor már 20:08 van.

Jó képnézegetést, olvasgatást, és persze aki kéri a fotók egy nagyobb részét (összesen 84 kép készült, ebből kb 75-öt meg is tartottam), annak átküldöm, ha ír, hogy milyen e-mail címre küldjem át!
Megjegyzés küldése