Blogszabályzat

Bejegyzés vagy hozzászólása előtt EZT olvasd el! Hozzászólás írása esetén tudomásul veszed a szabályzat összes pontját, és elfogadod, más esetben törlés jár érte.

Gothpaladinus videói

Honnét látogattak?

Instagram

Comments on OFF Topic

2009. május 11., hétfő

Kirándulás tegnap délelőtt Csemőre

Hát ami tegnap délelőtt volt, azt egy nem-kórházi alkalmazottól ritkaság...ugyanis tegnap egy mentőautóval tettünk kirándulást Csemőre, ami Ceglédtől körülbelül 5-10 km-re van délebbre, az M5 autópályához közelebb. Az utunk a Nagyvárad tér - Gyáli úttól (Szent István kórház parkoló) indult még reggel, előtte negyed 9-re kimentünk a Nyugati pályaudvarra, hogy Rozi unokahúgom is jöhessen velünk, aztán irány a "kék" (azaz 3-mas) metró, és Nagyvárad tér M a célpont. Eleinte még volt időnk ott várni vagy negyed órát, mert egy kicsit túl korán értünk oda - 9-re kellett volna de mi már 8:40-kor ott voltunk - aztán miután beültünk jó kényelmesen, nekilódultunk, szinte végig az Üllői úton, a Határ útnál azonban a gyorsabb út érdekében felhajtottunk a Ferihegyi Repülőtérre Vezető útra, aztán azon végig, majd Vecséstől 4-es főút (amit inkább ha normálisak lennének a főút névadói, akkor M4 autóútnak neveznének, és a 400-as főút lenne a 4-es főút), aztán keresztül Monoron, Albertirsán, majd Pilisnél elkanyarodtunk jobbra, és kihajottunk a templom melletti főutcán a faluból, és jó hosszú út után megérkeztünk kb 10:35-re Csemő községházához, ahol 11-ig rengetegen gyűltünk össze (közben ott videóztam pontosan negyed órán át, majd felrakom azt is, igaz, nem erre a blogra, hanem a nyilvánosságtól elzárt mobil blogra, csak hogy ne kelljen azt mondani, hogy kopirájtsértő lennék egyesek-kevesek szemében...bár végülis...saját felvétel, úgyhogy ezt az én dolgom eldönteni, így hát ütemezem egy héten belülre annak közzétételét, majd akkor azt is megnézhetitek), és ezután mintegy 20 kocsival nekivágtunk a csak földúton elérhető "Pacidoki" tanyának.
Ott aztán húsos tarhonyát (kulisszatitokként elárulom, hogy ezt korábban én mindig targonyának mondtam, lehet, a fülemmel van a baj, de nekem egy cseppet sem tetszik ez az elnevezés, szerintem túl bonyi) adtak nekünk, majd Nonó és Rozi kétszer is körbelovagolták a tanyán lévő nyílt terepet (eszméletlen sok ott a lócitrom XD), én pedig lőttem párat az ott lévő íjjal (eleinte rövideket lőttem, majd enyhén melléket, végül azért már egy majdnem telitalálat is összejött - gyakorlás kérdése az egész), aztán...unalommal telt a maradék mintegy teljes óra, mert hát a közélettől és normális aszfaltúttól elzárt terepen sajnos nem volt hotspot :(, de azért kibírtuk, végülis ingyenes volt az egész, de azért ez a rész nem felelt meg az elvárásaimnak, sőt azt is figyeltem, hogy térerő is alig volt a környéken, többször le is nullázódott, de máskor sem volt mondható korrektnek, mintha egy pincében lettem volna.
Szerencsére négy óra előtt pár perccel jött a hír, hogy itt a visszaútra a mentő, és hogy menjünk. Ez a mentőautó azonban hát nem volt valami férőhelydús, eléggé kényelmetlen volt végig az út, de erre még több üsttel rátettek Nonóék azzal, hogy végig idegesítettek, megérdemeltek volna egy kisebb kajaelvonást büntetésként cserébe. Amúgy visszafelémenet már egyből nem a község, hanem az M5 felé hajottunk, annak 63. kilométernénél lévő bejáratán hajtottunk rá, és aztán azon mentünk végig, majd Nagykőrösi út, Gyáli út, és végül Nagyvárad tér - Gyáli út (Szent István kórház parkoló)-nál hagytuk el a kocsit. Micsoda megkönnyebbülés volt ez számomra...
De mintha még ez sem lett volna elég, Anny is szórakozott velem a metróállomás bejáratához odaérve, mondta, várjam + hogy elővehesse a bérletét. Én közben lementem a peronra, aztán akkor telt be a pohár, amikor egyikük se bukkant fel, miközben mind a két irányba már elhúzott 1-1 81-717-es. Amikor azonban megláttam, hogy jönnek, hát...eléggé mérges voltam mindannyiukra, hogy mégis mit képzelnek, hogy feleslegesen késlelteltetnek le egy metróról, miközben hétvégén viszonylag ritkán járnak a metrók?!
Innentől kezdve nem voltam hajlandó velük foglalkozni hazaérésig, de Anny úgy tett, mintha nem tudná, miért vagyok ilyen, hogy direkt maradok le tőlük. Elmondtam neki, de akkor meg neki állt följebb, hogy "hát nem találtam a bérletem, pedig háromszor kipakoltam a táskámat". Mondom neki, én is a nadrágzsebemben tartom a bérletemet, miért nem tartja ő is abban?! Erre meg azt a kifogást találta, hogy "hát a női gatyáknak nincs zsebük"... Azt üzenem a női nadrággyároknak, hogy csesszék meg :D Aztán még csak meg sem büntette a lányokat, hát ejnye-bejnye kérem!

Na, erről a kirándulásról ennyit, ugrok egyet, bár nem túl messze, "csak" Bécsig megyek el a témában, mivel legújabb tagunk, Zuzmo mától kezdve Vasárnapig az osztály 8 németesével és az ofőnkkel együtt egy hetet töltenek Ausztriában járva, természetesen Bécsben is lesznek/voltak már - erről nem tudok, oda mikor mennek/mentek - de ha valaki kérdezné, Zuzmo eddig miért nem reagált, akkor ezt az utat, és az erre való készülődési időt tudom neki válaszolni, gondolom az osztály odaát nem netkávézókban lóg.

Akkor mára ennyi, jó kommentezést és jó pihenést kívánok én innét Nektek, Zuzmo Dani, érezzétek jól magatokat, de azért még gyertek vissza, hiszen várunk! ;)

11 megjegyzés:

anny írta...

Marci, sztem egyéni csúcsot döntöttél: egyik mondatod 19 soros, másik 15 soros vót, nem semmi!:-)))
Ami a lányokat illeti, Mimi azt mondta, a mentőben tök vidám volt a hangulat, alányok ugyan csipkelődtek veled valóban, de te ügyesen riposztoztál, nevettél velük együtt.
Ha meg a női nadrágon zseb lenne, akkor abban keresgélném a bérletem hosszasan...:-)))
Sajna ilyesmi bárhol, bármikor előfordulhat az ember lányával (fiával)...
Targonya!:-)))

Szebi írta...

Köszi az élménybeszámolót! Örülök, hogy jól éreztétek magatokat!
A női táskákban tényleg nehéz megtalálni dolgokat :-)

palildi írta...

Nagyon klassz lehetett az egész, csak a mentőautót nem értem teljesen :-)) És nagyot mosolyogtam azon, hogy ha felhívná a Marci pl. egy női ruhaszalont, hogy mit képzelnek miért nincs zseb a női nagdrágon, így nem fér bele a bérlet :-)) Egyébként az én mindkét fiam targonyának nevezte a tarhonyát. És kokokikinek a kakaót, és kukulásbácsinak a mikulást :-)) És a szellemes meg szalámis volt. A gyerekek sokkal viccesebben beszélnek mint mi.

Slayer Gothpaladin írta...

@Anny: na igen, ha egy témát akarok rendesen kivesézni, akkor azt szerintem egybe kell írni...
@Szebi: Hát én pont az ellentété írtam, hogy nem voltam megelégedve a környezet adottságaival, ezzel együtt jár az is, hogy nem élveztem túlzottan. Pedig ha végig Csemőn maradtunk volna, még jól is éreztük volna magunkat, de nem ez lett :(
@PálIldi: Szellemes=Szalámis?! Na ettől azért már átfutott a hátamon egy hideg szél! :)

ilike írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
anny írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Slayer Gothpaladin írta...

Ilike, nem kell félni, nem harap olyasvalakit, aki nem OFF-ol, vagy ilyesmi, de ez azért OFF volt, úgyhogy...mint írtam, OFF topikot kérem használni, szal...törlés. :P

anny írta...

Már hogy-hogy ha végig maradtunk volna Csemőn, akkor jó lett volna? Ezt nem értem...

Slayer Gothpaladin írta...

Hát hogy ez a tanya Csemőn _kívül_ állt, nem pedig a falun belül...

Anny írta...

Ja értem!:-)
Szóval Csemő falu tetszett azér...
Nekem is, főleg a békás szökőkútja, olyan volt, mintha a Süsü filmből köszönt volna vissza!

Slayer Gothpaladin írta...

Süsü mint FILM?! Na erről mesélj csak egy kicsit _az OFF topikban!_